04:56 02.04.2023
  • RU
  • Щодня з 08-00 до 21-00
  • (056) 731 3303
  • (067) 011 3303
Інтернет провайдер GoodNET

Інтернет провайдер GoodNET

  • Головна
  • Підключення
  • Тарифи та акції
  • Підтримка
      • Запитання та відповіді
      • Перевірка швидкості
  • Послуги
      • Доступ в інтернет
      • Цифрове телебачення
      • Продажі роутерів
      • Ремонт ПК
  • Статистика
  • Контакти

/ Запитання та відповіді

ДОПОМОГА НАШИМ КЛІЄНТАМ

Ответы на часто задаваемые вопросы

В этом разделе мы собрали ответы на самые часто задаваемые вопросы наших клиентов. Пожалуйста, нажмите на вопрос, чтобы открылся ответ.

Відповіді на найбільш поширені запитання

У цьому розділі ми зібрали відповіді на найбільш поширені запитання наших клієнтів. Будь-ласка, натисніть на запитання, щоб побачити відповідь.

Відповіді на питання

Скільки коштує підключення до Інтернету?

Вартість підключення до мережі Інтернет — 0 грн, тобто Безкоштовно!

Що входить у вартість підключення?

У стандартну ціну за підключення входить: монтаж лінії зв'язку до приміщення замовника, налаштування одного пристрою клієнта (компьютера або Wi-Fi роутера), 10 метрів кабелю в квартирі клієнта без укладання.

Які строки підключення?

Максимальний строк підключення до мережі Інтернет — до 10 днів з моменту подачі заявки. Але зазвичай наші спеціалісти виконують монтаж протягом декількох днів.

Способи оплати за послуги Інтернет?

Ви можете оплатити послуги від Гуднет за допомогою пластикової картки Visa/Master Card (миттєве поповнення через Особистий кабінет) або в касі будь-якого відділення банку (рахунок на оплату формується у Особистому кабінеті).

Для підключення необхідно заключати договір?

Всі абоненти провайдеру Гуднет при підключенні повинні заповнити Заяву про приєднання до публічного договору. Цей договір є невід'ємною частиною, без якої надання послуг доступу до мережі Інтернет є неможливим. Завантажити договір (файл в форматі pdf).

До вартості підключення входить Wi-Fi роутер?

До вартості підключення не входить Wi-Fi роутер, але Ви можете оплатити роутер окремо і ми його встановимо та налаштуємо.

Ви можете укласти кабель по квартирі?

Ми можемо здійснити монтаж та укладку кабелю по квартирі клієнта за додаткову плату. Підсумкова вартість робіт обчислюється на місці та залежить від складності укладки та довжини кабелю.

Як подати заявку на підключення?

Для подачі заявки на підключення до мережі Інтернет, Вам необхідно подзвонити до нас по телефону або заповнити форму на сайті у розділі Підключення.

Як перевірити швидкість підключення до Інтернету?

Для перевірки Вашої поточної швидкості підключення до мережі Інтернет перейдіть по наступному посиланню >>

Наші телефони
+380 (56) 731 3303  +380 (67) 011 3303

Щодня з 08-00 до 21-00

Ми в соціальних мережах
Бажаєш знати останні новини від Гуднет? Підпишись на наш канал у телеграм і будь в курсі!
Підписатися
© 2023  Інтернет провайдер GoodNET